lee min ho fan page

lee min ho fan page

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

2013 Baidu Feidian Awards ღ Best Asian Actor

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

به درخواست باران جون . (بدون فل گذاشتم دوباره)

ویدیوی 2013 Baidu Feidian Awards ღ Best Asian Actor رو آوردم .

که توش نشون میده لی مین هو بهترین بازیگر آسیا در 2013 شده .

ممکن بعضیا بعد از دیدن این ویدیو تعجب کنین . حالا بگو چرا ؟

به دلیل اینکه:

http://8pic.ir/images/72660683405489888969.jpg


http://8pic.ir/images/28534957316047257859.png


حالا اینم بگم که این کار فقط نمایشی بود (فقط برای اینکه حرص مارو در آرن)

من کلی گشتم و فهمیدم که این خانوم یه بازیگر چینی به اسم : fan bing bang (فکر میکنم)


برای دانلود برید ادامه

 با حجم 475

با حجم 176


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۳
Mohad SoNe

نظرات (۳)

سلام خوبی گلم؟
اره خیلییییییی ناراحت شدممممممممممممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییی گلم
مبارکش باشه
فی.لتر شکن ندارم :)
پاسخ:
این برنامه رو گذاشتم دارم بعدی رو آماده میکنم
مرسی گل
لینک ها فی.لتر.ه عزیزم :)
پاسخ:
ف.ی.ل.ت.ر  شکن داری ؟اگه نداری بگو یه کاریش کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی