lee min ho fan page

lee min ho fan page

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Fan Art _Heirs

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلام دوستای گلم من چون فردا یه مقدار دیر میام سر بزنم امشب این آپ رو میذارم براتون :)

عکسهای کارتونی و کلا فن آرت های وارثان ^^

وای کلی سر این قسمتش خندیدم

کاری میکنم هر دری که توی دنیا بخوای بتونی ازش عبور کنی


بهله بهله اینم اولین پوستر سریال وارثان یادش بخیر

آخیییییییییی چقدره خوشمل شده مین هو شی

الهی بمیرم برات

ایون سانگ و کیم تان بعد از صحنه ه.و.ا.یی

هه هه هه از دست این دوتا

اینم مال کنفرانس مطبوعاتی سریاله

من فرت

اگه وقت کنم حتما یه ویدئو آموزشی یا کلا یه پست برای این

آموزش خوابگیر سریال میذارم من یه دونه آبیشو واسه خودم درست کردم

خیلی خوب حالا که نگاه کردین نظرم فراموش نشه جونم در رفت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹
zahra lee min ho

نظرات (۴)

منم یکی درست کردم جلو پنجره اتاقم اویزون کردم! 
عالی بود...
آره حتما منم روست دارم یه دونه رویاگیر داشته باشم
20
خسته نباشی زهــرا جون 
پاسخ:
ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی