lee min ho fan page

lee min ho fan page

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Lee Min Ho, “I Want To Date Somebody I Fell In Love First Sight”

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ

mino


ستاره ی معروف لی مین هو اعتراف میکنه که میخواد با کی ازدواج کنه !


برید ادامه


می ن هوحبش

لی مین هو توی آخرین مصاحبش درمورد عشو و ازدواج گفت :" lمن میخوام با کسی ازدواج کنم که توی نگاه اول عاشقش میشم . کسی که وقتی جلوم وای میسه احساس میکنم دوسش دارم . مثله کیم تان در وارثان "


فعلا هم لی مین هو قرار فیلمبرداریه فیلمشو شروع کنه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
Mohad SoNe

نظرات (۱۴)

من عاشق مین هو جون هستم .پسر به خوشگلی اون ندیدم .الهی خودم فداش شم .اگه میشه ادرس ایمیلش را به من بده .بوس بوسسسسسسسس
یعنی من برم کره تا اینو عاشقش نکنم برنمیگردم. به شرفم قسم...
واااااااااااااااااای فشارم افتاد..................ای خدا من برم کره یهویی منو ببینه به ارزوش برسه ایشالااااااااااااااااااا
من دااااااااااااااااااارم فرت میشم یکی برام اب قند بیاره
من عاشق لی مین هو هستم لطفا بیش تر عکس بزنین ممنون از وبلاگتون
اوا زبونتون گازبگیرین خدانکنه ...پسر به این توپی حیفه شیطون پرست شه ؟البته اینجوری بنظرم خیلی ازطرفدارشواز دست بده؟انشاالله که اینطورنیس

سلام میشه سایت مین هو رو یگید ماهم فیض ببریم
پاسخ:
سایت مینهو ؟ منظورت چیه ؟ چه جور سایتی ؟ 

بی خود می کنه فقط فقط مال خودمه

چه حرفااااااااااااااا....

خدایا اگه مینهو شیطون پرست شد منو بکشششششششش

وب منم بیا عزیزم

پاسخ:
چی شده ؟ چرا همه در مورد این جور چیزا حرف میزنن ؟ 
وقتی میگه کیم تان یعنی خوب معلومه کیه دیگه ................واااای می خواد با شین های مزدوج بشه البته خدا نکنه
سلام اینکه shگفتن یعنی چی؟یعنی باید مثل خیلی ها تبلیغ شیطان پرستی کنه؟معنیش اینه دیگه نه؟این ایلومناتی که میگین اینا رو مجبور می کنن؟یعنی زوریه؟واااای خدایا ایشاا.. که سراغ گل پسر سر به راه ما نره...خدایا دعا میکنم که نره
پاسخ:
نمیدونم ایلومناتی چیه . مثله اینکه به شیطان پرستی ربط داره . راستش اصلا نفهمیدم چ ربطی به مین هو داره 
سلام.اولین باره به وب تو میام و می خوام یه چیزی بهت بگم .نمیدونم اینو میخونی یانه ولی اگه واقا لی مین هو رو دوست داری این وبو ببند.شما دخترا هیچ میدونید اگه لی مین هو  همه جای دنیا معروف بشه ایلومناتی میره سراغش.نمیدونم شایدم تا الان رفته باشن سراغش.شاید نفهمید من چی میگم با یه search تو گوگل میفهمید ایلومناتی چیه و چی کارس.اگه یه روز متوجه حرفام شدید خواهش میکنم دست از تبلیغ کردن مین هو بردارید.چون واقا ظلم بزرگی بهش میکنید.خواهش میکنم..
هه, یه جوری گفتی دلش میخواد با کی ازدواج کنه که من فکر کردم الان اسم اون دختره رو گفته!
زهر ترکم که کردی گلم..
پاسخ:
از قصد بود D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی