lee min ho fan page

lee min ho fan page

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Lee Min Ho Real Life - Good Day

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ


عنوان: Min Ho´s Good Day

تاریخ پخش: 2013

تعداد قسمت: 24 قسمت

توضیحات:


بیشتر حالت یه جور مستند داره که خود مین هو درباره خودش و چیزای دیگه حرف میزنه حتی یه جاهاییش رو خودش فیلم برداری میکنه یا قسمت هایی از برنامه ی کاریش و نشون میده که دیدن فن ها میره یا کنسرت و....






Pass: arirangfa-sakura

(اEpisode 01 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 02 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 03 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 04 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 05 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 06 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 07 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 08 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 09 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 10 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 11 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 12 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 13 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 14 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 15 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 16 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 17 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 18 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 19 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 20 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 21 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 22 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 23 (uploadbaz , uptobox
(اEpisode 24 (uploadbaz , uptobox

Balloonsمنبع : arirangfa.com

نظر فراموش نشه لطفا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
zahra lee min ho

نظرات (۶)

سلام من چند روز پیش طریقه دانلود رو خواسته بودم توضیح بدید چون نمی تونم دانلود کنم لطفا توضیحش بدید حیفه که از مطالب خوبتون نشه استفاده کرد
سلام من اصلا نمیتونم دانلود کنم میشه طریقه دانلود رو توضیح بدید لطفا. خیلی دلم میخواد بتونم good day ها رو دانلود کنم البته فقط دو سه تاشو ندارم واسه کلکسیونم میخوام خیلی عالیه که وب شما همشو داره من که به زحمت تونستم دانلودشون کنم از سایتای دیگه ولی چندتاشو ندارم واسه همین خواهش میکنم طریقه دانلودو کامل توضیح بدید. راستی این فایلها با زیرنویسه یا بدون زیرنویس؟ من فقط دوتاشو با زیرنویس فارسی پیدا کردم و یکی دوتای دیگه زیرنویس انگلیسی، بقیه فایلهایی که از قبل دانلود کردم حتی زیرنویس انگلیسی هم ندارن. با تشکر
واقعا عالیه مرسیییییییییی
سلام قبلا این و ندیده بودم ممنون از وب سایتتون و از زحماتتون ولی چرا دیگه ادامه ندادید خیلی وقته مطالب به روز نشده... ؟؟؟
سلام خسته نباشی اونی ممنون میشم وبمو لینک کنی به نام اخبار بروز کی پاپ بعد تو وبم واسم نظر بزاری که با چه اسمی لینکت کنم اونی ساپورتم کنیا یاهو داری ادم کن میسی
یه سوالی داشتم زیرنویس این سریالو از کجا باید دانلود کرد؟
پاسخ:
خودش زیرنویس داره . نداره ؟ اینگلیسی . 
فکر کنم قسمت سومش فقط ساب نداشته باشه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی